Hjemlevering
For å oppnå dette setter vi kundeservice i førersete! Vi har kontroll på hele verdikjeden med sjåfører, egne biler, kundesupport og teknologi.
Servicegrad på dine leveringer
Hos oss er det ingen begrensning på type varer. Smått, stort, langt og tungt. Men vi er kanskje ekstra gode på "store pakker" som møbler og hvitevarer. Velg den servicegraden du ønsker å tilby i din nettbutikk:
|
|
|
|
Adviseringsløsning
Funksjonell, digital adviseringsløsning, hvor mottageren gjør sin egne valg!
-
Endring av leveringsdato.
-
Mottakeren kan be oss levere i garasje, bil, bod eller smarthus.
-
Dele annen nyttig informasjon med oss.
Returordning som gir en god kundeopplevelse
-
Kan bookes.
-
Avtale tidspunkt for henting med kunden.
-
Vi hjelper med retur eller gjenvinning.
Kundeservice
Vi forstår at dine varer og dine kunder er viktige. Kundekonsulentene står til tjeneste for både nettbutikken og mottakerne. Vi har ingen tastevalg på telefonen, du kommer rett til våre erfarne kundekonsulenter.
Du når oss på telefon, mail eller chat. Svartiden er kort uansett!
Fast salgskontakt
God dialog er viktig, derfor får du en fast salgskontakt hos oss. Det skal være lett å komme i kontakt og få gode råd av erfarne logistikkfolk.
Husk at din nettbutikk ikke er bedre enn det siste leddet i kundereisen – selve hjemleveringen til kunden
Hvordan bli kunde hos ColliCare Home Delivery
Ring oss, eller send oss noen linjer på mail, så setter vi sammen en løsning som passer for din nettbutikk.