"eCare  - Få full kontroll over din logistikk"

eCare, vårt webbaserte logistikksystem, er utviklet sammen med faste kunder som også er daglige brukere. I 2020 har vi fornyet denne portalen så den også fungerer som en kundeportal.

Ukentlige Rapporter, engangsrapporter, booking per EDI, eller bare en generell oversikt? Hvordan du bruker vår nye kundeportal eCare er opp til dere. 

Kontakt oss for tilgang til kundeportalen og gjerne også for en gjennomgang. 

I tillegg til vår kundeportal har vi andre løsninger som kan være definert per kunde-case.

eCare - all logistikkstyring i en kilde

 

Manuell tilkobling

  • sporing
  • søk på egne referanser
  • estimert avgang (etd), eksakt avgang (atd), estimert ankomst (eta)
  • forsendelsens størrelse, volum, kolli og vekt
  • bestillings funksjon
  • oversikt fra bestilling til levering
  • prisberegning
  • dokumentkontroll, fraktbrev, ordre, handelsfaktura, fortollings dokumenter
  • e-post varsling, logg inn og sjekk
  • adresser, avsender- og mottaker register
  • alle oppdrag på et sted

 

EDI integrering mot innkjøpssystem på ordrenivå, OMS – order management system

  • kontroll ned på ordre nivå
  • dokumentkontroll, fraktbrev, ordre, handelsfaktura, fortollings dokumenter
  • ordren legges automatisk inn i eCare
  • innkjøpsordren følges opp mot produsent, via våre lokale avdelinger i Østen og Europa, du får førstehånds oppdateringer
  • automatiske varsler om endringer
  • jobb i eget system, ha full oversikt i eCare
  • frigjør egne ressurser

 

EDI integrering mot innkjøpssystem helt ned på artikkelnivå, POMS – purchase order management system

  • kontroll ned på artikkelnivå i orderne, detaljstyring
  • dokumentkontroll, fraktbrev, ordre, handelsfaktura, fortollings dokumenter, samt mulighet til å laste inn egne filer knyttet til ordren for å ha alt på et sted
  • ordren med alle artikkellinjer legges automatisk inn i eCare
  • ordren linkes mot enkelt container
  • innkjøpsordren følges opp mot produsent på artikkelnivå. Våre lokale avdelinger i Østen og Europa følger opp og gir deg førstehånds statusoppdatering i eCare

 

Relevant informasjon til riktig bruker med eCare

Det er mange brukere i organisasjonen som skal utføre ulike oppgaver og trenger varsler på ulike tidspunkt i logistikkløpet. eCare kan tilpasses slik at brukeren får den informasjonen og varslene som er relevante.

  • logistikk ansvarlig
    -for full kontroll på hele prosessen – fra bestilling til levering
  • innkjøps ansvarlig
    -fra varen er ferdig produsert, og klar for å skipes til landet
  • lager ansvarlig
    -når varen forventes å ankomme
  • kjørekontor
    -når varen skal hentes og fraktes videre

eCare – all logistikkstyring samlet i én kilde

Ønsker du mer informasjon om vårt eCare logistikksystem?