Lurer du på noe om din levering? Vi har samlet de vanligste spørsmålene, kanskje du finner svaret her:
 

Spørsmål om SPORING

Hvordan sporer jeg?

Sendingen kan du spores fra forsiden, https://www.collicare.no/privat, eller sporingsfeltet nederst på denne siden her.

Når på dagen blir pakken levert?

Vi leverer sendingen til avtalt tid – i avtalt leveringsvindu/ tidsrom.
Sjåføren vil ringe deg ca. 30 min før ankomst.

Kan jeg få klokkeslett?

Du har allerede bedt om et leveringstidspunkt, og vi forholder oss til og leverer til dette klokkeslettet/tidsrommet.
Sjåføren vil ringe deg ca. 30 min før ankomst.

Blir min sending levert i dag?

Så lenge du ikke har fått beskjed om forsinkelser, skal sendingen din bli levert i avtalt tidsrom.
I vår track & trace kan du se når sendingen er lastet på bil, spor fra søkefeltet på forsiden; https://www.collicare.no/privat, eller nederst på denne siden.

Kan jeg få telefon nummeret til sjåføren?

Vi har dessverre ikke mulighet å gi ut telefonnummeret til sjåføren.
Ved spørsmål kan du ta kontakt med vår kundeservice på chat, telefon eller mail

Jeg venter på en sending ifra dere. Når kommer dere?

Vi kontakter deg for avtale om leveringstidspunkt så snart varen har ankommet vår utkjøringsterminal.

Får jeg beskjed før levering?

Du får SMS med forslag om leveringstidspunkt i forkant av levering.

Vil sjåføren ringe meg før levering?

Sjåføren ringer deg ca. 30 min. før levering.


Spørsmål om ENDRINGER

Jeg har endret leveringsdato, er dette i orden?

Har du endret leveringsdato i linken du mottok fra oss, er alt i orden.
Du kan også kontakte vår kundeservice på chat, mail eller telefon for endring av dato.

Jeg må endre leveringsinformasjon, hvordan gjør jeg dette?

Har du behov for å endre leveringsinformasjonen?
Da kan du ta kontakt vår support på chat, mail eller telefon, vi hjelper deg gjerne.

Jeg kan ikke ta imot pakken likevel, kan dere levere utenfor døren?

Er du ikke hjemme?
Du kan likevel tillate levering, selv om du ikke selv er hjemme, ved å krysse av for dette i sporingen.
Klikk på lenken i SMS'n du har mottatt.

Jeg rakk ikke leveransen min, hva skjer nå?

Du rakk ikke leveringen, det var synd! Da har det oppstår en såkalt bomtur.
Vi vil kontakte deg på nytt for avtale om ny levering.

Jeg ventet på levering men pakken ankom aldri. Hva skjer?

Varen ble ikke levert? Det var leit! Dessverre har det nok oppstått situasjoner vi ikke kunnet forutse.
Vi vil snart kontakte deg og avtale ny leveringstidspunkt.

Jeg har fått SMS om levering, men det passer ikke. Hva gjør jeg?

Passer ikke leveringstidspunktet likevel? Da kan du endre leveringsdato direkte gjennom å følge linken i SMS.

Trenger du hjelp, kontakt kundeservice på chat, mail eller telefon. NB! Endrer du ikke leveringsdato vil det kunne påløpe kostnader for eventuell bomtur.


Spørsmål om SKADE

Pakken min var skadet når sjåføren leverte, hva gjør jeg?

Så leit at varen din ble skadet!
Det er viktig at du ved levering sjekker sendingen for eventuelle synlige skader. Skulle det være skader på emballasje eller produktet – noteres dette og signeres.

Varen var skadet etter jeg pakket den opp, hva gjør jeg videre?

Skulle det vise seg at varen din er skadet kontakter du direkte avsender/ butikken du handlet hos, som vil ta reklamasjonen videre.


Spørsmål om RETUR

Jeg ønsker å sende varen i retur, hva gjør jeg?

Ønsker du å returnere din vare må avsender/ butikken du handlet varen hos, kontaktes.

Jeg har ikke printer, hvordan skriver jeg ut returlappen?

For at vi skal kunne hente din sending er det viktig at returen er riktig merket.
Print ut returlapp og fest på retur-sendingen. Har du selv ikke en printer hjemme, finnes dette på for eksempel nærmeste bibliotek.

 

Finn din leveranse