GÅ TIL: BEDRIFT

Nyttig info

- hva trenger jeg å vite om min hjemleveranse?

Nyttig info

- hva trenger jeg å vite om min hjemleveranse?

Nyttig informasjon om hjemlevering


Hvordan kommuniserer vi med deg om din hjemleveranse?
 - Vi sender deg alltid en SMS når orderen er sendt fra nettbutikkens lager. I deler av Norge sender vi også SMS dagen før levering, samt når din forsendelse er lastet på utkjøringsbil. For resten av landet ringer vi deg fra den lokal terminalen før å avtale leveringstidspunkt. Sjåføren ringer også 1-1/2 time før levering.

Hva gjør jeg ved retur?
  - Om du vill returnere en vare tar du kontakt med nettbutikken du handlet varen fra, så vil nettbutikken legge inn en returbestilling til ColliCare.

Hva gjør jeg ved skade eller reklamasjon?
  - Har du mottatt en skadet vare eller du av andre grunner ønsker å gjøre en reklamasjon, ber vi deg ta kontakt med nettbutikken du handlet fra, så tar de reklamasjonen videre med ColliCare.


 

Andre leveringsvilkår:

  • Dersom veiforbindelse for lastebil frem til adresse ikke finnes,  må mottaker møte sjåføren på egnet sted nær adresse for ønsket levering
  • Hvis mottakeradresse er på en øy uten bruforbindelse, er leveringsadresse ferjeleie på fastlandside
  • Ved innbæring, leveres varen innenfor dør opp til og med 3e etasje uten heis. Gjelder kun for kolli <35kg og mottaker skal hjelpe sjåfør


Har du flere spørsmål er du velkommen at kontakte oss via chatvindu till høyre på siden eller på telefon 23 62 80 00 og e-mail!
 
Leveringsalternativer

Del på sosiale medier:

Chat med oss

Åpen hverdager fra 08.00-17.00

23 62 80 00

Ring oss gjerne.

Send e-post

Send oss gjerne en e-post
Currency converter

Del på sosiale medier:

ColliCare Logistics AS
Deliveien 10,
N-1540 Vestby
VAT/Org.: NO980953343
/