Hvordan kommuniserer vi med deg om din hjemleveranse?
 - Vi sender deg alltid en SMS når orderen er sendt fra nettbutikkens lager. I deler av Norge sender vi også SMS dagen før levering, samt når din forsendelse er lastet på utkjøringsbil. For resten av landet ringer vi deg fra den lokal terminalen før å avtale leveringstidspunkt. Sjåføren ringer også 1-1/2 time før levering.

Hva gjør jeg ved retur?
  - Om du vill returnere en vare tar du kontakt med nettbutikken du handlet varen fra, så vil nettbutikken legge inn en returbestilling til ColliCare.

Hva gjør jeg ved skade eller reklamasjon?
  - Har du mottatt en skadet vare eller du av andre grunner ønsker å gjøre en reklamasjon, ber vi deg ta kontakt med nettbutikken du handlet fra, så tar de reklamasjonen videre med ColliCare.

 

Andre leveringsvilkår:

  • dersom veiforbindelse for lastebil frem til adresse ikke finnes,  må mottaker møte sjåføren på egnet sted nær adresse for ønsket levering
  • hvis mottakeradresse er på en øy uten bruforbindelse, er leveringsadresse ferjeleie på fastlandside
  • ved innbæring, leveres varen innenfor dør opp til og med 3e etasje uten heis. Gjelder kun for kolli <35kg og mottaker skal hjelpe sjåfør



Har du flere spørsmål er du velkommen at kontakte oss via chatvindu till høyre på siden eller på telefon 23 62 80 00 og e-mail!
 

Support Hjemlevering 23 62 80 00 Åpen hverdager fra 08.00-16.00

Chat med oss

Hverdager: kl. 08:00 - 16:00

... eller send en melding!