Vi er en innovativ tilbyder av alle logistikktjenester innenfor sjøfrakt, veitransport i inn- og utland, tredjepartslogistikk, sjøfrakt, flyfrakt, togtransport distribusjon og lager. Vårt fokus er på totale løsninger innen vareflyt, fra produsent til sluttbruker. Våre kunder er importører, eksportører og industri, med behov for logistikktjenester, særlig i Skandinavia, Europa og Asia.
Vi har hovedsete i Norge og egne kontorer i Sverige, Danmark, Finland, Nederland, Litauen, Italia, Tyrkia, Kina og India,  og et agentnettverk over store deler av verden.


Ønsker du å bli en del av oss?

ColliCare har en sterk vekst både internasjonalt og i Norge. Vi ønsker derfor å styrke vår Domestic avdeling med en medarbeider. Vi ser etter deg med stor arbeidskapasitet, som både er serviceinnstilt og nøyaktig. Samtidig trives du et hektisk miljø.

Du fatter riktige beslutninger basert på kundes behov, har kunnskap om hvilke muligheter du har og er løsningsorientert når det gjelder eventuelle utfordringer.

Dersom du kjenner deg igjen i punktene under og trigges av disse, bør du sende oss den informasjonen vi trenger om deg. Kanskje du vil prøve noe nytt i ColliCare?
 

Beskrivelse av arbeidsoppgaver:

  • Ruteplanlegging

  • Omlasting og terminal arbeid både hos kunde og vår terminal

  • Koordinering av biler

  • Prise/fakturere

  • Oppfølging av bilpark, kunde og kvalitet

  • Avvikshåndtering

  • Bindeledd mellom kundeservice - sjåfør/bileier og kunde


Ønskede kvalifikasjoner:

  • Må beherske norsk og engelsk, skriftlig og muntlig

  • God erfaring med data som arbeidsverktøy

  • Ønskelig med Transport/Logistikk eller annen relevant erfaring, men full opplæring vil bli gitt

  • Må ha fører kort minimum klasse B

  • Truckfører bevis T1-T4

 

Ønskede egenskaper:

  •  Jobber godt under press

  • Systematisk, selvstendig og strukturert

  • Løsningsorientert

  • Liker utfordringer

  • Godt humør og høflig fremtoning
     

Hva vi kan tilby:

  • Konkurransedyktige betingelser

  • En utfordrende jobb i en spennende bedrift i rask utvikling

  • Positivt og innovativt arbeidsmiljø i en internasjonal bedrift

  • Flotte kollegaer med høy kompetanse

  • arbeidstid mellom 14.00-22.00


Vi gleder oss til å høre fra deg.

Vi ønsker at du søker direkte i annonsen på Finn.no

 

Shirley Thomassen Bøe

Shirley Thomassen Bøe

Administration Manager Domestic

Info om stillingen

Kontakt Shirley Thomassen Bøe
Telefon +47 416 82 626
Jobbtittel Kjøreleder Innight
Frist Søknader behandles fortløpende
Arbeidssted Brånås Næringspark 2, 2019 Skedsmokorset
Tiltredelse Snarlig

Tips en venn