Arbeidsoppgaver
- Ansvar for selskapets e-handel strategi og utvikling av denne
- Driftsansvar for HomeDelivery avdelingen
- Arbeide tett med andre deler av både den norske og utenlandske organisasjonen, for å sikre at løsningene og produktene blir en integrert del av selskapets produkter og strategi.
- Sørge for gjennomføring, integrering og implementering av strategien.
- Identifisere behov og muligheter i markedene og hos kundene og være prosjektleder og bindeledd mellom salg/marked og IKT-miljøet.
- Oppfølging av HomeDelivery kunder og nysalg til nye potensielle kunder
Kvalifikasjoner
- Utdanning på høyskolenivå.
- Minimum 5 års erfaring fra e-handel
- God markedsforståelse og evne til å se sin rolle i et sammensatt markedskonsept
- Erfaring fra ledelse og utviklingsarbeid
- Evne til å jobbe systematisk med komplekse prosjekt
- Gode kunnskaper i engelsk er en forutsetning
Personlige egenskaper
- Strategisk og taktisk anlagt
- Selvstendig
- Ansvarsbevisst
- Kommersiell og resultatorientert
- Velutviklede kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig
- Godt organisert og prosjektorientert
Vi kan tilby:
- Lønn og andre betingelser etter avtale
- En utfordrende jobb i en spennende bedrift i rask utvikling
- Arbeidssted er på Skedsmokorset på Brånås næringspark. Vi flytter til Kløfta i løpet av 2021
Vi ønsker at du søker direkte i annonsen på Finn.no